Merhaba hanımlar, havuç pantolon alacağım internet üzerinden. Üst bacağım çok kalın olduğu için söylediğim bir ürün bedenime göre dar geldi. İade ettim. Rahat olmadı. Bu kalıptan kalıba değişir değil mi? Yani sipariş etmeden olur mu olmaz mı anlamanın bir yolu var mıdır sizce?