3cocukanasiii Benimde ilk oğlum prematüre 30 haftalık 1600 gram doğdu. 32 gün yoğun bakımda kaldı. Daha doğrusu 1 hafta kuvözde 3 hafta da açık beşikte normal oda da emme refleksi için bekledik. 2300 gramdı taburcu olduğunda. 2 kiloya ulaştığı zaman solunumunda emmesinde problem yoksa çıkarıyorlar. Bi kaç hafta içinde taburcu ediceklerdir. Allah güç kuvvet versin zorlu bi yol ama öyle güçlüler ve zaman öyle hızlı geçiyor ki, gün gelicek ne zorluklar yaşadık ama çok şükür üstünden seneler geçti sağlıkla yanımda diyeceksiniz🤗