Arkadaşlar bebeğim 9 aylık hem anne sütü hem ek gıda alıyor.20 gündür ishal günde 7 -8 kere yapıyor bazen sarı mukuslu olabiliyor ne yediğine bağlı kaka testi yapıldı herhangi bir enfeksiyon çıkmadı çocuk doktoruna götürdüm 3 kere alerji mi acaba diye alerji doktoruna götürmek için biraz daha bekle diyorlar bu şekilde başına gelen var mı acaba ?