Hanımlar 5.5 aylık kızım ilk aylar bile 2 ssaatte bir uyanıyorken mamaya şimdi saat başı uyanıyor uykularım mahvoldu birde uyutmak için ayrı zaman harcıyorum mama kullanıyoruz sadece acaba 1 numara artık onu tok tutmuyormu veya akşam yatarken ek gıdamı veriyorsunuz en azından 3 saatte bir uyansa yetecek bana fikir verin 🙈