Arkadaşlar bugün doktorumuza yazdım menenjit aşısı için getircez hemde kilo takip için dedik bize salgın çok var poliklinikler çok hasta çocuk var dedi 1.2 hafta bekleyin Zeynep Arca hasta olmasın dedi .Gittiğimiz dokturumuz Gebze’de biz Pendik’ten gidioruz bunu da bilio uzak olduğumuzu.Kafam çok karıştı yarın sağlık ocağına goturcem kilo kafa çevresi boyuna baktırmak için. Daha ilk doz bile vurulmadi kızamık aşısı yaptırdım 1 ay önce.sizler neler yaptirdiniz menenjit aşısı ne zaman vuruldu