Aysemkizim millet çıldırmış 7 aylık bebek oldu olacak yürüsün de ayağa kalkmışken.Benim kızım 6 aylıkken döndü düşünün tam yüz üstünden sırt üstüne falan dönmeyi bu ayda yaptı herkes donemiyor demeye başladı.Sonra emeklemesi yoktu 8.ayda sürünerek gidiyordu 10.ayda emekledi aaa bu yurumeyecek bacakları güçsüz diyenler oldu cinler tepeme geliyordu herkesin çocuğunun gelişimi farklı desem de susmadilar psikolojimi bozdular bebeğim 16 aylıkken yürüdü benim milletin ki 12 aylıkken yürümüş de yok bilmem ne de diyenler oldu ama bu genetik de olabilir yani geç yürüme geç konuşma geç dönme kimseyi kafana takma annesi sensin bı terslik olsa zaten sen hissedersin kimseyi dinleme konsuturma da şimdi ikinci bebegim mesela kimseye bı laf dedirtmem diyeni de takmam her bebek kendine özeldir.