Hope77 Kızlar aranızda kimin bebeği geç yürüdü misal sınır 18. Ay ya 18. Ayı geçtikten sonra yürüyen var mı?
minik_koalam Hope77 benim oğlum 1 buçuk yaşında yürümeye başladı, kuzenimin kızı da 2 yaşında yürümeye başlamıştı
Alya-Sena Hope77 tutunup kalkiyordu elini tuttugumda yuruyordu ama tek basina korkuyordu. 15.aynda tek basina yurumeye baslamsti
minik_koalam Hope77 hiç hatırlamıyorum ama sanırım götürmemişti, çünkü ayağının üstünde durabiliyordu hani bir yerlere tutunup kalkabildiği için sıkıntı görmemişti. Ama hiç ayağa kalkmazsa ayağının üstünde durmasa o zaman hastaneye götürürdü bence