Pinar02 Aras_2323 Bizde 14 ekimde dogduk ve gaz felaket var oyle bi agliyo aman allahim catlicak gibi korkuyom bisey olcak diye boyle bi bagirma yok bagiriyo gaz cok sanci yapiyo