Arkadaşlar 33 yaşındayım hiç boyatmadım saçımı ve boya işine hiç girmek istemiyorum ama inanılmaz beyazları özellikle doğum sonrası. Var mı evde yaptığınız saçın rengini çok koyulaştırmayan ama beyazları kapatan tarifleriniz. Soğan kabuğu ceviz kabuğu gördüm internette ama deneyenlerden duymak istiyorum