8 gün önce doğum yaptım bugün kontrole gittik bebeğimin ateşi 38.5 çıktı göbek bağı 4 günde düştü ve doktor göbeginde enfeksiyon olduğunu söyledi. Ayriyeten sarılık değeri de yüksek olduğu için bebeği kuveze aldılar. Gobek bağı genelde 7 8 günde düşer diyolar bizim ki 4 günde düştü daha önce başına böyle bişi gelen var mı