Azrasmomm MehmetAras benimde kızım 33 günlük bende merak ediyorum ombre yaptırcam saç derisine değmicek boya ama bi zararı var mı acaba
Onedroplove MehmetAras tabiki boyatılır ben. Doktorumuza danıştım bana wotsons dan magic life organik boya önerdi çok severek kullanıyorum bundan sonra tek tercih edeceğim boya oldu 35 tl ben indirim bekleyip 17 tl ye bazen 23 tl alıyorum
Banum BEn hamileykende boyattim emzirirkende.bir sorun yasamadik. Zaten boya bebege zarar verir diye kanitlanmis birsey yok. Cok okudum arastirdim hep ayni sonuc. Hicbir doktor boyatmayin dememis.
enharserap Ben bebeğim iki aylıkken boyattım bebeğimin gözkapakları şişti alerji yaptı o anki sütüm. İlk ve tek o an olmuştu ona bağlıyorum sebebini.