Kerem0210 sanırım bu durum yorgunlukla alakalı biraz. Çünkü yiyip içme konusunda süt yapan her şeyi deniyorum. Annemin de sütü ancak 6 aya kadar yetiyormuş bize. Ayrıca son 20 gündür aşırı yoruluyorum gün içinde dinlenmeye uyumaya vaktim kalmıyor. Bebeğim doğduğundan beri aşırı gazlı. Özellikle son günlerde daha fazla olduğu için daha çok yoruldum