Benim bebegimde 3 ayı doldu hatta 3 15 günken kaldırıyordu ama cok degil yavaş yavaş gelişimide.normal şimdi 10 aylık her bebek gelişimi bir olmuyor, bir de verilen değerler doktorların bize söyledikleri ortalama değerler yani üç aşağı iki yukarı düşünün çünkü bilimler bilgilerde değişebilir bilgilerdir genellenebilirdir… o yüzden sıkmayın canınızı 5 aylık olur kaldıramaz o zaman sorun var demektir ama simdi 2 ay 13 gün diyince olmuyor ortalamaya göre diyorsanız üzülmeyin inşallah kaldırcak başını bol bol yüz üstü egzersiz yapmaya çalışın havuzlu halı öneririm size bebeklerin ilgisini çok çekiyor…