Annecilikkk fazlasını çıkarıyordur. Reflüsü alerjisi fışkırır tarzda kusması yoksa vs. Fazlasını çıkarıyor diyor doktorlar. Bir de mide kapakçığı gelişmediği için geri çıkıyormuş. 4-5 ay yaşadık bu durumu biz de. Emdikten sonra kusuyordu. İlk ayda antireflü mama başlamıştık, onu içince kusmuyordu gerçekten ama sonra fazlasını çıkarıyor dediği için doktor mamayı da kestik. Emzirmeyle devam ettik o da kusmaya devam etti. Reflü yatağında yatırdım, emzirip dik tuttum , emzirip yatık tuttum herşeyi yaptım ama kustu. Doktorunuz aksini söylemiyorsa bir süre devam ediyor kusmalar.