Kızlar bebeğim 2 ay 20 günlük. Son 20 gündür aniden kaka yapması kesildi 5-9-10 günde bir yaptı hatta en son lavmanla yaptırdık. Bu sürede sütümün azaldığını hissediyordum sürekli emmek istiyor ve ağlıyor. Bugün hipp mama aldım. Sütüm sağınca 50-60 ml geliyo. Hem emzireceğim hemde mama vermek istiyorum. Tecrübesi olan arkadaşlar benimle paylaşabilir mi? Günde kaç ml mama vereyim kaç defa vereyim?