SeymAsaff bende günde 4 defa kullanıyorum içinde çıkan şırınga gibi şeyde bebeğin kaç aylık oluşu yazıyor ona göre verdim hep, sabahları probiyotik ile verdim faydası ver bence, birde ılık zeytinyağı sürüyorum beline karnına bacaklarına ayak altlarına sıcak tutsun diye de kalım giydiriyorum çok iyi işe yatıyor. Bu arada ben şurubu trendyol dan alıyorum eczane çok pahalı vermiş 150 tl ye nerdeyse 4 tane alırsın.