Hanımlar bebeğim iki aylık ve yer seçiyor gittiğimiz yerde sürekli ağlıyor ve uyumuyor ama eve gelelim direk uyuyor geçen gün anneme gittim kalmaya ağlama krizine girdi ve apar topar eve geldim bu durum beni o kadar bunaltıyor ki evde durmaktan tiksindim inatla gidiyorum alışsın diye ama burnumdan gelip geri eve geliyorum bi öneriniz var mı