Haticenurun_annesi Merhabalar güzel anneler 🙋🏻♀️ bişe sormak istiyorum devlet Hastanesi’nde kalça ultasonu çektirince sonucu ne zaman alıyoruz acaba
salakmisincemilee Haticenurun_annesi ben cektirdim 1 aylik kontrolunde doktor ultrasona yonlendirdi ordan sira aldik 1 ay sonraya verdiler randevuyu doktor randevusunu ve goz muayenesini de ayni gunlere aldirdik kalca usg si 5 dk surdu sonra goze gittik i bi saate yakin surdu damla damlatip beklettikleri icin damlayi beklerken kalca sonucuny gostermistik
Haticenurun_annesi sihirbakani ultason randevumuz 09:35 de doktora da randveu Alicam saat kaça almalıyım sizce arada ne kdrlik bir zaman dilimi olmali
Haticenurun_annesi 1__anne anladım sağolun sonucu göstermek için doktora da randvu Alacam o yüzden sordum
sihirbakani Haticenurun_annesi açıkçası 5 dakika içinde bitiyor ama biraz geç başladı randavu saati o yüzden 25 dakika falan aksadı.30.dakika sonrasına alın ne olur ne olmaz.Hemen doktora çıkardık biz yoğunluk yoktu baktı.
Tubis_0 Haticenurun_annesi bana kalça ultrasonunda sorun olmadığı için doktora göstermene gerek yok demişti
Deleltedmom_69 Ecemilay ya nasıl randevu alabilidiniz ne dediniz bende alicamda hic almadim bilmiyorum
Ecemilay Deleltedmom_69 işitme testine götürmüştüm kalça ultrasonu çektirdiniz mi dediler hayır dedim gün verdiler ama mecbur 1 gün sonra gidip halledicem o gün eşim burda yok bebeğiminde dün arabası kırıldı puseti de ben taşıyamam öyle yapıcam artık
Ezgibb Biz Çocuk doktoruna gittiğimizde kendisi söylemişti şu ayda ultrason çektirmen lazım diye ordan çıkıp ultrason yerine gidip gün aldık günümüz geldiğinde de gittik çekildi aynı gün doktor bakmıştı.
ikiaslanannesi sihirbakani merhaba kalça ultrasonu için hangi bölüme randevu aldınız birde görme testi için. Direk ortopedi mi yoksa çocuk doktoruna mi gidicez
ikiaslanannesi Haticenurun_annesi merhaba kalça ultrasonu için hangi bölüme randevu aldınız . Ortopedi mi yoksa çocuk sağlığı ve hastalıkları bölümü mu
Haticenurun_annesi ikiaslanannesi 10 günlükken kontrole gittiğimizde kağıt verdi ve randevu aldık o kağıtla tam 2 aylık olduğu güne verdiler o gün cektiricez işte
sihirbakani ikiaslanannesi göz testi olmadık daha.Kalca için çocuk doktoru bir kağıt verdi onla ultrason günü aldık 1 ay sonrasına 2.ayinda oldu.Ultrasona girdik sonra sonucu çocuk doktoruna gösterdik
sihirbakani ikiaslanannesi Çocuk doktorumuz kalça ultrasonunun 2.aya girdiğinde çekilmesi gerektiğini söyledi.Tam 2.ayina girdiği hafta gittik sonuçlarda gayet iyi çıkti.Hastaneden hastaneye fark ediyor galiba bazıları 1.ayda muayane oluyor göz ve kalça icin