Kızlar merhaba,
Sabah ağdaya gittim genital bölge için alırken zaten çok acımıştı ama regli sonrası normaldir diye düşündüm.
Sonra işte az önce kızıma duş aldırdım sonra ben girdim giyinirken baktım çamaşırıma kan değmiş elimi değdirsim canım yandı hemen aynadan baktım dudağın yan tarafı kesilmiş gibi kanıyor peçete değdikçe hep kan oldu. Kuaförü aradım ulaşamadım böyle Bi durum yaşayan oldu mu ilk defa başıma geldi bişey yapmam gerekiyor mu yoksa normal yara gibi kendiliğinden geçer mi sizce? 🤦♀️