adrmz54 Hanımlar selam benim üzerime araç vardı sattık..ama HGS iptal yapmadık o anda unuttuk açıkçası..şimdi karşı taraf arayıp kendi adınıza olan HGS yi iptal edin dedi.. e devletten oluyor mu illa PTT ye mi gitmem lazım ya 🙏
adrmz54 bireylulannesi canım e devletten hallettim HGS iptali yazınca hal oldu yorumun için teşekkürler 🙏❤️