Arkadaşlar biz uyku gerilemesi mi yaşıyoruz acaba kaçıncı haftada oluyor 4. Aya girdiğimiz zaman mı 4ü doldurunca mı. Uykuya cok zor geçiyor ve saat başı uyanıyor gece. Uykuya direniyor ağlaya ağlaya zorla uyutmayım diyorum uyanıkken de huzuru yok uyutmaya basladığım an çığlık çığlığa uyutmasan daha beter yani çok zorlanıyorum ilk doğduğu ay bile böyle zor geçmemişti 3 ay 20 günlüğüz suan bizim erken başlamış olabilir mi birde ne kadar sürdü sizler de lütfen geçiyor deyin