Esim dun bir köpek bulmuş. Bulduğu yer petshopun onu orda çalışan da demiski bırakıp gittiler bunu diye. Eşimde kiyamamis dun gece bizde kaldı köpek. 2 küçük çocuğum var ve hayvanları çok sevsemde korkuyorum bakamam yani. 2 aylik heralde dişi bir köpek. Nereye basvurmaliyim cevremdede oyle yokki kimse. Yardım istiyorum sizlerden akıl almam lazim. Ankaradayim bu arada buralarda bildiğiniz biryer vs varmi bunu üstlenen. Onada güvenmek ayrı dert tabide