Kızlar merhaba kızımı doktora götüreceğim konuşmadığı için hiçbir otizm şüphem yok, her dediğimi yapıp tüm denilenleri anlayıp komutları yerine getiriyor yemeğini kendi yiyor çok aktif parkta çocuklarla oynar tum aile üyelerini tanıyor. Çok iyi dinliyor vs vs fakat baba mama gel den başka kelimesi yok doktor için hangi bölüme gideceğim bu süreç nasıl işliyor ? Not : 20 aylık