NukleerBaslikliKizz Nisakusum Eşim çalışıyo olacak çalışmasa da bi şey yapmazdık ama yine de evde olmasını isterdim 😀
miraculous_22 Nisakusum normalde hiçbişey yapmayacaktık ama arkadaşlaeımız bize gelecek oturacagız sohbet falan zaten bizim için diğer günlerden pek bir farkı yoktu😂😂
eymen_tugce Yılbaşında en sevdiğim evde oturmak aileyle güzel sofra kurmak yeni yıla güzel enerji ve güzel dualar ile girmek 🎄🧡💚🧡🎄
nazlimom_ Nisakusum evdeyiz dışarı cıksakta zaten bu pahalılıkta cıkamayız tv izler yatar uyuruz heralde😅
AzSonRaaaA Nisakusum oğlumun doğum günü ama kutlamayacağız evde oluruz her zaman ki gibi tvye bakarız ( doğum gününü sonra ki günlere erteledik diğer oğlumla doğum gün araları 20 gün bu sene ikisinin bir kutlamayı planladık bakalım )