Aylinoz7 Kızlar selam. Kızım cumartesi yüksek ateş oldu sadece 1 gece sürdü. Pazar gününden bu yana da ishal. Genel keyfi yerinde fakat iştahsızlık ve ishal durumu var. Aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı?