Emine_2222 Kızlar bebeğim 3 aylık bebeğimde süt alerjisi var o yüzden kilo alamadığı için mamaya başladım hem meme hem mama veriyorum günde 3 öğün mama veriyorum kaç ml vermeliyim mamayı sizler nasıl yapıyorsunuz
S2022 Emine_2222 memeylede beslediğiniz için açlığına göre değişir ,ay agöre kaç cc veriliyor bakıp yapın ne kadarını alıyo takip edin ona göre ihtyç olduğunda arttrrsınız yada azaltırsınz.sonçta oda doyduğnda almak istmycek
Mlkkrm Emine_2222 Yanı bence cok sadece mama ilemi beslenıyor 120 de belkı olabılır ben az ve sık beslıyorum
Emine_2222 Mlkkrm ben bazen 150 vermeme rağmen daha istiyo sizin bebeğinizde istiyormu yoksa doyuyormu 90 cc le
Emine_2222 S2022 işte bazen 180 le doğdupu oluyo ama biröok kişi emzirdiğin için mamayı çok verme diyolar
Emine_2222 Mlkkrm şöyle bişey oldu bebeğim 3300 gram doğdu ilk ayında 1 kilo aldı ve süt alerjisi çıktı bebeğimde o yüzden 2.ayında sadece 200 gram almıştı o yüzden kilosu baya düşük şuan 3 aylık biz 20 gündür mama kullanıyoruz mamadan sonra kilo almaya başladı çok şükür