Fbasturk 8ayluk kızım var yürümeyi çok seviyor ama omuz rahatsizligim var 5 dk dan fazla zorlanıyorum yürütürken ,bebekleri yürütmek için el yurutecleri var memnun olan var mı hangi model kullanıyorsunuz öneriye ihtiyacım var