Hanımlar merhaba , bugün tam 34 haftalık oldum cumartesi uçuşum var doğum için memelkete gideceğim ama doktorum rapor vermedi riske atamam dedi , THY internet sitesinden baktığımda 36. Haftaya kadar raporla uçuş yapılabilir yazıyor ne yapmalıyım başına gelen var mı
Raporsuz gitsem havalimanında sıkıntı çıkar mı