Ne kadar denersem deneyeyim emmek istemedi, sağıp veriyorum ama sütüm de çok azaldı neredeyse bitecek yakında. Artık hiç hevesim kalmadı ben de emzirmek istemiyorum bişeyler oldu bana da yoruldum sanki. Etrafımdakiler hadi şimdi dene hadi şimdi ver bi de şöyle ver dedikçe daha da sinirleniyorum. Moralim bozuldu iyice