DidemD Gazini cikardikca ağlayan bebegim sizde neden agliyor ? 3aylik olduk 3 aya kadar agladi duzelir dediler gaz cikardikca agliyor ne yapmaliyim 😪
Masal_m DidemD canım bi doktora götürün isterseniz idrar yollarında sıkıntı vs de olabilir çoğu bebekte oluyor malesef
tczehra doymuyor olabilir, gaz yinede olabilir hatta kolik olabilir, kabız olabilir erken diş çıkacaksa ondan olur, gribal başlangıç varsa burnu filan tıkalı olup rahat nefes alamazsa ağlar aklıma ilk gelenler bunlar canım takip et bakalım