22 aylık kızım çok aşırı ağlıyor uykusuda geliyor uyuyamiyor herzaman ki yediği şeyleri verdim kahvaltıda grpin bebe verdim belli geçer diye ama çok ağlıyor sidefer demir ilacı vermiştim acaba onu karın ağrısı yaptı farklı hiçbirsey vermedim. :(( Şuanda ağlıyor