Kızlar 10 aylik bebeğim 7.800 gram ve geçen aya göre 100 gr vermiş. Aynı şekilde boyu ve baş çevreside yavaş büyüyor. Ne yapsam yemek yediremiyorum. Doktor böyle giderse 1 yaşına kata emzirmeyi kesmemiz gerekiyor dedi. Ben en azından 20 aylığa kadar emer diye ümit etmistim. Onu geçtim böyle gelişimı ilerlemezse ilerde daha kötü falan dedi. Acaba şunu yedi kilo aldı dediginiz bir şey var mı? Nasıl gelişimini ilerletebilirim