Arkadaslar bebeklerinize dogal olarak ne kullandınız. Benim bebegim 5 bucuk aylik sanırım dis yerleri agriyor ben buzdolabına agiz medilini islayip koyuyorum soguyunca cignettiriyorm . Hadi birbirimizi bilgilendirelim baska ne gibi yonntemler uyguluyosunuz