1bahar Ben bimde çalıştım 2 sene mağaza temsilciydim o yüzden üst rütbelerle de muhatap oluyordum. Personeller mecbur kalıyorlar müşteriye sunmaya çünkü görev veriliyor bende personel olarak başladım ilkten, tarihi yakın olan ürünleri sıcak satış yaparak zorunda kalıyordum yoksa mesai saatim bitmesine rağmen onları satmadan çıkamazdım mesela.
Ama şunu söylemek istiyorum tavuk derin dondurucu da olduğu sürece bir sorun olmuyor şimdi de tarihi yakın tavuk alırım derin dondurucuya atarım.
Marketler de fire olayı var belli bir kota veriyorlar o rakamı geçtikleri zaman sayım zamanı prim vermezler yani sorun en üst rütbeden kaynaklanıyor 🤷🏻♀️
Biraz karışık anlatmış olabilirim ama içeriğine girince o kadar çok şey var ki ..