Yürümeye başlarken bazı bebekler bunu yapıyor 2 yasına kadar da devam edebilir bu durum, 2 yastan sonra sıkıntı oluyormuş bana da dr söledi kızım ilk parmak ucunda yürüyordu şimdi normal yürüyor şükür, her parmak ucuna bastıgında normal basması gerektiğini gösterip söyledim. 11 aylıkda küçük daha annesi geçer telaşlanma