GamzeDerinBekli
Size anlatayım ben yapılısını .
Ben 3-4 diş sarımsağı zeytin yağına rendeledim sonra kürdan ile karıştırıp üzerine kapak kapattım. 3-4 saat beklettim sonra yağ kısmından ayak tababına sürdüm çorap geçirdim, gece yaptım ilk 3-4 saat sonra uyandım tekrardan ayak altına sürdüm ayağını silmeden ama üstüne uyguladım sabah bida sürdüm yani 3-5 saat ara ile yeniledim bu sırada zeytin yağından almadım sarımsağı şükür diyim 3 -4 günde geçti. Uykudan uyandırıyordu çünkü. Kalanı da hala duruyor balkona koydım serinde . Bozulmada olmaz