Herkese merhaba. 3 ay 21 günlük bir kızım var. Dün gece ilk defa zor bi gece yaşadık. 20 dkda bir ağlayarak uyandı ve sakinleşmedi. Gede boyu huzursuzdu emzik Alışkanlığı yok ama dalamadığını düşünüp emzik verdik onunla uyudu düşünce tekrar uyandı. Emzik vermem normalde hemen atardı bir iki emip. Ayrıca gece birde kakasını yaptı gece hiç yapmazdı. Koyu yeşil ve cıvıktı acaba karnı mı ağrıyor dedim hala yapmadı bi sorunu var ama ben bulamadım başına gelen var mı ☹️