Happymomnes Merhabalar, kalça ultrasonu çektirdik bi kalçası 60 tan düşük olduğu için(55) doktor iki tane bez takmamızı söyledi. Böyle bi durum başına gelen varmı ? Kafama çok takıldı. Sonradan düzeliyor mu?
Hediye-73 Happymomnes ben de 2 gün önce gittim bnm de 55 çıktı. Tam olarak değerlerini yazabilir misin?
Meovvmeovv Happymomnes düzeliyor canım kış olduğu için şanslısın hatta pişik yapmaz en azından güzel bi bakımla. Ben yazın ortasında 1 ay kadar kullandım düzeldi. Değerler çok kritik değil benim bebeğimin ki de öyleydi ondan çift bez kullan demiştir. Korkma kullan o mutlaka düzelir :)
haticeyavuzurmanov Happymomnes değerini şuan hatırlamıyorum ama bizde de bir tanesi az çıkmıştı bir ay sonra tekrar gelin kontrole dediler gittik gelişmişti ilk gittiğimizde şunu veya bunu yapın diye bişey demediler
Hediye-73 6 ay boyunca bandaj takılı kalacak dediler. Moralim bozuldu eve geldim gelecek ay yine gitcm . Duzelmemisse öyle tedaviye baslicaz
AlyaMavi Hediye-73 benim olması gerekenden 4 eksikti sanırım sol sağ da aynı benim kızım yoğun bakımda kaldı 25 gun cnm kafa arkası düzleşmiş kilo vermiş ölümden dönmüştü kalca cıkıklıgı da vardi tabi .3 bez taktım düzeldi Yani hic korkma ben ne aşamalardan geçtim kalca cıkıklıgı belli bir aya gelince düzelir zaten sen bacaklarını ayrı tut 3 bez taksan da olur 2 bez taksan da düzelir korkma
Hediye-73 AlyaMavi sağ >alfa 55 beta 54 Sol > alfa 52 beta 57 Değerlerimiz bu şekilde cnm. Doktor da 6 ay boyunca bandaj takılı kalacak dedi. Canım baya sıkıldı hicbisey yapmadan geldim. Bir ay sonra yine gidecem duzelmemisse öyle baslayacagm tedaviye. İnşallah düzelir gerek kalmaz tedaviye. Bebegm 2 aylık bu arada cnm
Happymomnes Hediye-73 şimdi gördüm yazdığınızı. arkadaşın dediği gibi 3 bez takın. doktor size dedi mi 2 bez takın diye
AlyaMavi Hediye-73 bize de aynısını dediler ama bandaja gerek bile kalmaz korkma cnm düzeliyor hatt ben baya iyi bir profo goturdum dedi ki çift bez eski dönem doktorların önerisi tutuş şekliniz bebegi duzgun olsun bezi cok sıkı sarmayın düzelir kendiliğinden demisti ortopedist tabi ben yine 2 3 bez taktım düzeldi korkma cnm bunlar basit sehler düzelir .geçmiş olsun