AleynaNur228 Bulunduğum yerdeki kadın doğum gebelik riskli. Olabilir dedi ve sevk yazdı Ankara’ya şehir hastanesine sevk hiç olmadıydı belli bi doktora mı yazdı sıra alacak mıyım kaçta gıdecem bilgisi olan var mıdır 😏