mavibozkurt yeğenim öyleydi, doğru dürüst bir şey yemezdi, ablam 1 günde bıraktırdı memeyi. Sen artık büyüdün memeye gerek yok deyip göğüslerini bantlamış, gün içinde gelip açıp bandı görünce kapatıp mama diyormuş yeğenim. Ama 2 yaşını geçmişti o, 1,5 yaşındaki bebek ne tepki verir bilemiyorum. Bıraktırmaya hazır ve kararlı olduğunuzda başlamanızı tavsiye ederim, ağladığında dayanamayıp verirseniz ileride bırakmaya ikna etmek daha zor olur