mucizem_200921 Kızlar dişim apse yaptı antibiyotik hap kullandım ama daha çok şişme oldu diş doktorum bana iespor 1000 mg iğne yazdı vurdum 15 aylık bebeğim var sağıp dökmem lazım mı