Merhaba hanımlar bebeğimde çok ciddi beslenme reddi var çok zor emziriyorum çok zor biberon veriyorum. Biberonu bile sevmiyor ne mama ne sağılmış süt ne meme hiçbiri kızım için cazip değil. Ek gıdaya başlattı doktor 5. Ayda şuan 5 ay 7 günlük diliyle minicik tadına bakıp ağzını kilitliyor kaşığa çok komik su veriyorum kaşıkla diliyle bakıp ağzını kocaman açıyor suya. (Tabiki su vermiyorum deneme amaçlı) benim gibi çocuğu olan var mı ergoterapi deneyen vs artık gerçekten çok yoruldum 5 aydır evden çıkmadım onu beslemek için. Sağa sağa süt devamlılığını sağlıyorum. Çok yoruldum. Doğduğundan beri beslenme reddi. Bi bana mı denk geldi