Kelebek95 3 aylık kızım tam hatırlamıyorum ama doğdu doğalı kullanıyorum. Ağladığında laf atıyorum, oyalamaya çalışıyorum. Ağlayabilir, eğer müsait bir yer bulup duraklayabilirseniz ilgilenirsiniz. Bulamazsanız da bırakın ağlasın sizin kaza yapmamanız onun güvenliği açısından ağlamasından daha önemli.