aselinannesiii_ Merhabalar sezeryan doğum yapalı 33 gün oldu sezeryan dikiş yerini neyle temizlediniz kaçıncı günü krem kullanabilirmiyiz genitali temizledim ama onu elleymiyorum temizleyen var mı
asli_asli aselinannesiii_ benımde 2 ay oldu 40 kontrolüne gittim doktorum krem falan vermedi. Bende ilk bir ay alamadım hiç yukarı tarafı yara iyice iyileşince alabildim
Hayat46 aselinannesiii_ ben 1 ay sonra agdaya gitmiştim ameliyatli yeri ellememisti kuaför ikinci gidişimde almıştı ameliyat yerini bı sorun yaşamamıştım