BihterZiyagil_ Agaclargibi varla yok arası 😄 iki gün sonra tekrar kan versin. Yükseliyorsa vardır cnm
_YanakReisinAnnesii Agaclargibi bi ara şüphelenip kan verdim doktor bana 10 ve üzeri bir rakam görürsen gel daha aşağısı önemsiz demişti ama bilemedim birkaç gün sonra testi tekrarlasın isterse
Edsarr Agaclargibi yani bu değerle gebelik var yada yok demek yanlış olur bir hafta sonra tekrar test versin bence öyle netleşir
Agaclargibi Birdunyabircennetannesi ay inş yoktur üç çocuğu var ablamın doktora sorduk haftaya kadar adet olmazsan yeniden kan ver dems
Birdunyabircennetannesi Agaclargibi Yok gözüküyor canım dediğim gibi değer yazmamışlar ama küçük yazmislar