beybiliko Bebeğim 1 aylık, hepatit b aşısının 2. dozunu dün oldu, banyo yaptırmak için belli bir süre geçmesi gerek midir? Hemşireye sormayı unuttum.
Aysegul93 beybiliko bana her aşıda 3 gün yıkama dediler. Bende hemşireyim aslında bir gün beklemek yeterli
Merhaba05 Aysegul93 bugün karma aşı ve zatürre oldu. Komple yıkamak değilde kaka yaptığında poposunu yıkıyodum musluğun altında gene öyle yıkasam sorun olur mu?
Aysegul93 Merhaba05 bacağına aşı yerine yine de yarına kadar su değmesin yani kanıtlanmış birşey yok ama ne olr ne olmaz