Elifinannesi33 ortalıkta salgın var diye bende götürmek istemedim evde birkaç gün kendim idare ettim sarımsaklar, soğan suları vsvs önlem olsun die sağlık ocağına götürdüm bişeyi yok üç gün daha bekle dedi bana sonra ne oldu? Aniden kötüleşti öksürük dakikada 7-8 defaya çıktı. Acile gittim ve ciğere inmiş dedi 😔 korkutmak istemem her bebek aynı değil. Antibiyotiksiz iyileşen birçok bebekte var ama eğer içiniz rahat etmiyorsa mutlaka bir doktor görsün.