Bende 4 ay önce normal doğum yaptım ne doğum yaptıran doktor ne de kontrole gittiğim doktor dikişlerimi aldırmam gerektiğini söylemedi bir tane düştü gerisi düşmeyince bebeğim 2 aylıkken tekrar kadın doğuma gittim oradaki doktor aldı sana kimse demedi mi bunlar alınacak diye söyleyince şok oldum o kadar canım acıyordu ki kendim ihmal etsem ömrümce o acıyı çekecektim o yüzden sizde ihmal etmeyin bi doktora gösterin