B1elf Pika sendromu deniyor buna, Demir çinko eksikliğinden yada psikolojik nedenlerden kaynaklanıyo olabilir ama 2 yaş altındaki çocuklarda her nesneyi ağıza götürme, ağız yoluyla tanıma dönemi olduğu için karışabiliyor bu durum. Sadece ağzınamı götürüyor, yoksa çiğneyip yutuyor mu ?