Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim suan 6.ayına girdi ve uykudan çabuk uyanıyor gece saat başı uyanıyor.
Acaba meme emdiği için mi uyanıyor ?
4.ay uyku gerilemesi gibi oldu resmen gece terörü yaşıyoruz sizler nasıl başa çıktınız tavsiyeleriniz neler ? Uzun uyku yapması için ne yapabilirim ? 🫠🫠